24.11.2011

Kokkola !

Lähdettiin perjantaina päärautatieasemalta kohti Kokkolaa, muiden Jyryn joukkueiden kanssa :) Matka suju jutellen, syöden ja oleskellen aika nopeesti. Tampereella oli junan vaihto, ja päästiin vähä uudenpaan junaan :D Perillä suunnistettiin hotellille, ja siellä jaettiin huoneet. Kokoonnuttiin kaikki yhteen huoneesee ja juteltiin tulevasta päivästä yms. Päätettiin et Meri jättää harkan kokonaa välii, ku kädet on ollu niin kipeet nyt :/ Herätys oli aikasin lauantaina, joten mentiin suihkujen ja iltapalan kautta nukkuu!
Aamulla herättii väsyneinä, jännittyneinä ja kaikkea muuta. Aamu oli aika kiireinen, eikä ehitty oikee nauttii hotelliaamupalasta. Koko seura mentiin sit samaan bussiin, ja lähettiin hakee Kolibrei koululta ja sit kisapaikalle! Oltiin vähän myöhässä aikataulusta, joten lämppä oli aika pikanen. Harkka ei ollut mikään paras mahdollinen, ja parannettavaa jäi paljon itse suoritukseen. Kerrankin oli aikaa laittaa hiukset ja meikit rauhassa, ja siinä samalla katella harkkoja. Mentiin vasta tauon jälkeen, joten ehittiin kattoo kisoja hetki, ennen ku piti lähtee lämppää ja keskittyy omaan suoritukseen. Siitä sitte lähettiin laittaa pukuja päälle, ja alotettiin lämppä. Välissä käytiin marssimassa, ja sit jatkettiin hypyillä ja tasapainoilla. Jännitystä oli ilmassa enemmän kuin aiemmissa kisoissa, ja varmasti kaikilla ajatus siitä kestääkö Merin kädet. Vihdoin päästiin matolle, ja musiikki lähti aika kovaa soimaan :D Suoritukseen mahtui paljon eriaikasuutta, yksi rajan ylitys, sekä muutama isompi ja pienempi virhe. Ei oltu tyytyväisiä suoritukseen, ja pisteet olivat sen mukaiset. Käytiin vielä kannustamassa Flexit ja sit lähettiin takseilla kohti ravintolaa! :) Ruuat oli tilattu valmiiks, joten niis ei kestäny kauaa. Syötiin rauhassa hyvät ruuat, ja mentiin hotellille. Päivitellen matkalla kisojen tuloksia.. Illalla kokoonnuttiin taas yhteen huoneeseen, katottiin suoritusta videolta, jutskailtiin ja syötiin karkkia :P Iltatoimien jälkeen kaikki meni nukkumaan, toisilla se tosin venyi vähän pitempään.

Sunnuntai aamulla ei ollut kiire mihinkään, ja nautittiin hotelliaamupalasta! Käveltiin kisapaikalle, oltiin hyvissä ajoin ja saatiin hyvät paikat ylärivistä :D Katottiin kisoja koko päivä ja räpsittiin kuvia kamera täyteen! Vähän ennen kisojen loppua lähettiin kaupan kautta rautatieasemalle. Junamatkalla oltiin sellasta et vuorotellen jokanen sano et ”mä en oo koskaa…” tai ”mä oon..” Ja jos kukaan muu ei ollu tai kaikki muut oli tehny sitä, sai pisteen :D Kolibrit kuunteli vieressä, ja naureskeli :D Milja oli mm opettanu naapurin mammalle pianon soittoo! XD

Cowahit

Kefeidit

Zafer

Pippurit

Tervetuloa Turkuun kuulutettiin 22:52, ja jos jotain jäi junaan ne löytyy suomen löytötavaroista!! ;) Onnea vielä kaikille mitalisteille! :)

Ens viikonloppuna suunnataanki Tampereelle, kauden viimisiin kisoihin! :)

Anonyymi kirjoitti...

paljonko saitte pisteitä?

vilma kirjoitti...

ellen iha väärä oo, ni haettii kolibrit ! :D :)